Ұлттық білім беру жүйесін реформалау, еліміздегі білім беру сапасын арттыру қажеттілігі туралы мәселе "барлығына қолжетімді сапалы білім беру"ұлттық баяндамасының жобасында ұсынылған. Осы жобада қарастырылған техникалық және кәсіптік білім беруді трансформациялау бойынша барлық міндеттерді колледж педагогтары педагогикалық кеңесте қарады және талқылады. Жобада Қазақстан "білім беру — оқыту" парадигмасынан "білім беру-тұлғаның қалыптасуы" моделінің пайдасына кететіні атап өтілген. "Сапалы білім беру" ұлттық жобасы 4 бағытты қамтыды: мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, орта білім, техникалық және кәсіптік білім, жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім. Техникалық, кәсіптік және орта білімнен кейінгі білім берудің барлық жүйесін трансформациялау мақсатында білім беру қызметтерінің қолжетімділігі мен сапасын арттыру, оқытудың мазмұны мен әдістемелерін жаңарту, инновациялық технологиялар мен практикаларды енгізу, кадр резервін қалыптастыру және педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру жоспарлануда. Колледждің педагогикалық ұжымы еңбек нарығында сұранысқа ие мамандықтар бойынша тегін екінші мамандықпен қамтамасыз ету, кәсіптік стандарттарға сәйкес білім беру бағдарламаларын енгізу, модульдік-құзыреттілік тәсілді үдемелі енгізу, педагогтар үшін біліктілікті арттырудың тәжірибеге бағдарланған курстарынан өту, студенттер мен педагогтердің академиялық ұтқырлығын дамыту бойынша Ұлттық баяндама жобасында қойылған міндеттерді шешу бойынша белсенді жұмыс істейді.