Science for Education Today ғылыми рецензияланатын басылымында Омбы мемлекеттік педагогикалық университетінің (РФ) 3 курс аспиранты, колледж оқытушысы Ж. М. Макажанованың "Заманауи білім беру жағдайында студенттердің тұлғалық сапасы және мәдениетаралық позитивті қарым-қатынас негізі ретінде полимәдениеттілікті қалыптастыру ерекшеліктері"атты мақаласы жарық көрді. Мақаланы жариялау тілі-ағылшын тілі. Журналдың халықаралық және Бүкілресейлік индекстері бар, Elsevier баспасының Халықаралық сараптамалық кеңесі (Content Selection & Advisory Board (CSAB) мақұлдаған, 2016 жылдан бастап Scopus деректер базасына енгізілген. Журнал Ресей білім және ғылым министрлігінің ЖАК рецензияланатын ғылыми басылымдарының тізіміне енгізілген, РИНЦ деректер базасына енгізілген, осылайша, өз авторларының ғылымометрикалық көрсеткіштерін анықтауға мүмкіндік береді. Журналдың негізгі міндеті халықаралық қауымдастықта талқылау үшін өзекті мәселелерді жариялау және білім беру саласы үшін теориялық және практикалық маңызы бар ғылыми-зерттеу жұмыстарын жариялау болып табылады. Бұл мақала-3 жылдық еңбектің нәтижесі. Мақалада авторлар қазіргі білім беру жағдайында студенттер тұлғасының полимәдениеттілігін дамыту мәселесін зерттейді. Зерттеудің мақсаты-студенттердің мәдениаралық қарым-қатынасының позитивті негізі ретінде студенттердің тұлғалық сапасы ретінде полимәдениеттілікті қалыптастыру ерекшеліктерін анықтау. Тәжірибелік-эксперименттік зерттеу базасы- М.Жұмабаев атындағы Петропавл гуманитарлық колледжі . Зерттеуге қатысқан респонденттердің іріктеуі 200-ден астам студентті құрады. Тәжірибелік-эксперименттік зерттеу базасы-Петропавл гуманитарлық колледжіМ. Жұмабаев. Зерттеуге қатысқан респонденттердің іріктеуі 200-ден астам студентті құрады. Зерттеу нәтижесінде көпмәдени орта шарттарының бірі толерантты қарым-қатынас, колледж студенттерінің әртүрлі этникалық топтарының тең құқықтарын тану болып табылатыны дәлелденді. Алайда, интолерантты мінез-құлықтың көріністері екі ұлттық топта да (қазақ және орыс) көрінеді, ал колледж студенттерінің этникалық бірегейліктің қалыптасуының жеткілікті деңгейі байқалады. Зерттеу барысында екі тілді меңгерген қазақ және орыс тілінде оқитын топ студенттерінің жеке тұлға ретінде көпмәдениеттің болуы дәлелденді, ал көпмәдени ортада қарым-қатынаста жеткілікті тәжірибесі жоқ дара тілдік студенттер үшін көпмәдениеттің тұлғалық сапасының дамуы арнайы көпмәдениетті білім беру ортасын құруды талап етеді. Қазіргі уақытта колледж студенттерінің көпмәдениетін дамыту бойынша оқу-әдістемелік кешенін әзірлеу жұмыстары жүргізілуде. Біздің әріптесімізге алдағы уақытта табыс, қызықты мақалалар, жаңа идеялар тілейміз! А.Мухамадиева, Колледж оқытушысы